Werkwijze

We maken een afspraak om kennis te maken en de opdracht door te spreken. Ik haal zoveel mogelijk informatie op en maak een voorstel waarin de achtergrond, de opdracht, het tijdsbestek en de investering zijn uitgewerkt. Dit heeft u binnen drie dagen in huis. 

Als we het eens kunnen worden over het voorstel, ontvang ik van u een overeenkomst van opdracht en maken we afspraken over de startdatum en vanuit welke locatie ik ga werken. Dat kan bij u op kantoor zijn, vanuit mijn eigen kantoor of een combinatie van beide.  

Gedurende de opdracht rapporteer ik aan u als opdrachtgever. We bespreken de uitvoering en de voortgang van de opdracht, we houden allebei ‘vinger aan de pols’. 

na afronding

Na afronding van de opdracht ontvangt u, afhankelijk van de inhoud van de opdracht een rapportage. Dat kan bijvoorbeeld een HR Roadmap zijn, een Quick Scan etc. 

Bij interimopdrachten laat ik altijd een ‘testament’ achter waarin staat uitgewerkt wat de laatste stand van zaken is en hoe overdracht heeft plaatsgevonden, zodat er geen ‘gat’ ontstaat na afronding van de opdracht.